facebook KLIK PANGKAH 2 KALI UNTUK TUTUP Button Close
loading...

Saturday 10 March 2018

Tanda- Tanda Gadis Yang Sudah “DITEBUK” Sebelum Berkahwin. . Mohon Jauhi Zina!! Tanda No 4 Tu Paling Mudah Nak Dikesan!

Berikut ialah tips cara untuk mengetahui seorang gadis tu masih ada dara atau tidak. Semoga perkongsian ni memberi manfaat kepada korang (lelaki). Info ni jugak adalah tips buat lelaki-lelaki yang hendak membina rumah tangga.
Terdapat beberapa perkara yang perlu diperhatikan pada perempuan iaitu :
1. DAHI – Gadis yang masih suci, dahinya licin. Bila selalu melakukan seks, licin dahinya hilang, timbul kedutan (garis2) yang kadang nampak kadang tak masa bercakap. Kedutan kerana sudah tidak ada dara, tidak sama dengan kedutan wajah yang dimamah usia.
Untuk mengecam gadis yang masih suci atau tidak, cuba perhatikan dahi perempuan yang sudah bersuami dengan yang belum bersuami. Perhatikan betul-betul. Nampak kelainannya.
2. HIDUNG – Gadis yang masih suci atau tubuhnya belum disentuh lelaki, hujung hidungnya berwarna kemerah-merahan, jika disentuh hujung hidungnya nampak merah. Gadis yang tidak suci hujung hidungnya merah tetapi merah pucat, kadang-kadang warna merah tidak nampak, yang nampak hanyalah pucat.
3. MATA – Untuk mengetahui wanita itu masih suci atau tak, cuba tengok matanya. Bila bahagian bawah kelopak terlipat sedikit dan terdapat tanda lebam bermaksud gadis itu sudah tidak suci lagi. Gadis yang masih suci matanya berseri, tidak ada warna hitam dan tidak ada lebam. Apabila gadis itu ketawa di bawah kelopak matanya tidak ada kedut, bergaris. (yang dimaksudkan lebam mata bukan kerana kurang tidur )
4. PUNGGUNG – Punggung gadis berubah melalui 2 proses:
A. Punggung gadis menjadi besar kerana proses hormon.

No comments:

Post a Comment